Wysłka i zwroty

Poniżej opisujemy sposób postępowania w przypadku zwrotów i reklamacji, tak, abyś dokonując zakupu kalendarza miał jasność co do sposobu postępowania w przypadku odstąpienia od umowy, bądź reklamacji zakupionego towaru. Przed odebraniem przesyłki sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli zauważysz, że opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami. Jeżeli zakupiony kalendarz okazuje się mieć wady fabryczne prosimy o kontakt mailowy pod adresem kasia@zegarkiipasja.pl

Składanie reklamacji

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Pobierz i wypełnij gotowy formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki ze zwracanym kalendarzem. Sprawdź czy wszystkie podane dane są poprawne. Dokument powinien zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, przyczynę reklamacji, datę zakupu oraz wystąpienia wady, formę rekompensaty a także adres zwrotny wraz z numerem konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez nas). W przypadku braku możliwości wydrukowania prosimy o przesłanie formularza na adres e-mail: kasia@zegarkiipasja.pl

2.Odesłanie produktu

Wyślij do nas przesyłkę z kalendarzem wraz z oryginalnym opakowaniem i dowodem zakupu (paragon/faktura). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt. Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych za pobraniem, usługą "e-przesyłka" lub paczkomatami.

3. Zwrot środków

W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy o wyniku postępowania reklamacyjnego. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, ustalimy satysfakcjonujące Cię rozwiązanie: przesłanie nowego kalendarza lub zwrot pieniędzy. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany kalendarz. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę. W przypadku reklamacji kalendarza, który został zapakowany na prezent, reklamacja będzie dotyczyć wyłącznie samego produktu. Zwrot towaru Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru na zwrot bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany kalendarz nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony kalendarz, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Pobierz tutaj i wypełnij gotowy formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki ze zwracanym kalendarzem. Sprawdź czy wszystkie podane dane są poprawne. Dokument powinien zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, przyczynę reklamacji, datę zakupu oraz wystąpienia wady, formę rekompensaty a także adres zwrotny wraz z numerem konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez nas). W przypadku braku możliwości wydrukowania prosimy o przesłanie formularza na adres e-mail: kasia@zegarkiipasja.pl

2.Odesłanie produktu

Wyślij do nas przesyłkę z kalendarzem wraz z oryginalnym opakowaniem i dowodem zakupu (paragon/faktura). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt. Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych za pobraniem, usługą "e-przesyłka" lub paczkomatami.

3. Zwrot środków

W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego kalendarza (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością). Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, ustalimy satysfakcjonujące Cię rozwiązanie: przesłanie nowego kalendarza lub zwrot pieniędzy. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany kalendarz. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę. Jeżeli kalendarz nie będzie nosił śladów użytkowania i wszystkie warunki zostaną spełnione, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę. W przypadku zwrotu kalendarza, który został zapakowany na prezent, reklamacja będzie dotyczyć wyłącznie samego produktu. W sytuacji gdy zwrot zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy kalendarz, pokrywając koszt przesyłki. Masz inne pytania, na które nie ma tu odpowiedzi? Skontaktuj się z nami!